Η ώρα της αλήθειας για τους Μάνο και Κώστα Στεφανή, αλλά και για όλους τους συμμετέχοντες στο Ράλι Ακρόπολις, έφτασε. Μετά από την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στις 5-7 Σεπτεμβρίου, όλα τα βλέμματα στρέφονται στο καθαρά αγωνιστικό μέρος του 10ου γύρου για το φετινό WRC.
Ως συμμετέχοντες πέραν της γενικής κατάταξης και στο WRC2, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής, που μοιράζονται ένα Hyundai i20 N Rally2 το οποίο προετοιμάζει και υποστηρίζει τεχνικά η ιταλική GB Motors, εντάχθηκαν στο Group A των αναγνωρίσεων, όπως κάθε πλήρωμα προτεραιότητας P1 και P2.
Χορηγοί της συμμετοχής των Μάνου και Κώστα Στεφανή στο Ράλι Ακρόπολις, είναι η Hyundai Hellas και η Coral A.E. – Shell Licensee.
Όσον αφορά στις αναγνωρίσεις καθαυτές, το πρόγραμμα της Δευτέρας 5 Σεπτεμβρίου περιλάμβανε δύο περάσματα από τις ειδικές διαδρομές Λουτράκι, Χαρβάτι, Δάφνη και Λιβαδειά, οι οποίες έχουν προγραμματιστεί για την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου.
Την Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής πραγματοποίησαν αναγνωρίσεις στις ειδικές διαδρομές Πύργος, Περιβόλι και Ταρζάν, οι οποίες θα διεξαχθούν το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου, καθώς και στο αυριανό shakedown.
Ο επίλογος της διαδικασίας γράφτηκε την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου, με τις ειδικές διαδρομές της καταληκτικής ημέρας του αγώνα, Ελευθεροχώρι και Ελάτεια-Ρεγκίνι, καθώς και με τους Βωξίτες, οι οποίοι θα ρίξουν την αυλαία της Παρασκευής 9 Σεπτεμβρίου.
Αν και σε αρκετές περιπτώσεις υπήρξε βροχή, οι εκτιμήσεις για τις ημέρες του αγώνα συγκλίνουν πως το οδόστρωμα θα είναι στεγνό και η σκληρή γόμα ελαστικών, θα αποτελέσει την πιο δημοφιλή επιλογή για τα πληρώματα.
Σε επίπεδο ειδικών διαδρομών, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής θεωρούν πως ο αγώνας θα είναι πιο σκληρός και απαιτητικός από πέρυσι, κάτι που φυσικά μόνο αρνητικό δεν είναι, αφού ταιριάζει ακριβώς με τη φιλοσοφία ενός ράλι όπως το Ακρόπολις.
Το Ράλι Ακρόπολις περιλαμβάνει 16 ειδικές διαδρομές, μήκους 303,3 αγωνιστικών χιλιομέτρων και έχει ως επίκεντρο την Λαμία και πιο συγκεκριμένα τις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης, στην πρωτεύουσα της Φθιώτιδας.
Όπως έχει αναφερθεί εκτενώς, η αρχή θα γίνει το βράδυ της Πέμπτης 8 Σεπτεμβρίου με την υπερειδική του ΟΑΚΑ.
Εν συνεχεία, τα πληρώματα θα αγωνιστούν σε δύσκολες και απαιτητικές για ανθρώπους και μηχανές, ειδικές διαδρομές της Κορινθίας και της Στερεάς Ελλάδας, πριν από τον τερματισμό, το μεσημέρι της Κυριακής 11 Σεπτεμβρίου, στη Λαμία.
Ράλι Ακρόπολις – Ωράριο Ειδικών Διαδρομών
Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου
Shakedown (3,62 χλμ.) – 08:01
Εκκίνηση
Ε.Δ.1 Υπερειδική ΟΑΚΑ (1,95 χλμ.) – 20:08
Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου
Ε.Δ.2 Λουτράκι 1 (17,95 χλμ.) – 07:53
Ε.Δ.3 Χαρβάτι (14,42 χλμ.) – 08:46
Ε.Δ.4 Λουτράκι 2 (17,95 χλμ.) – 11:29
Ε.Δ.5 Δάφνη (13,99 χλμ.) – 13:12
Ε.Δ.6 Λιβαδειά (21,03 χλμ.) – 15:15
Ε.Δ.7 Βωξίτες (22,97 χλμ.) – 17:53
Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου
Ε.Δ.8 Πύργος 1 (33,20 χλμ.) – 08:33
Ε.Δ.9 Περιβόλι 1 (17,42 χλμ.) – 09:34
Ε.Δ.10 Ταρζάν 1 (23,37 χλμ.) – 11:08
Ε.Δ.11 Πύργος 2 (33,20 χλμ.) – 14:33
Ε.Δ.12 Περιβόλι 2 (17,42 χλμ.) – 15:34
Ε.Δ.13 Ταρζάν 2 (23,37 χλμ.) – 17:08
Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου
Ε.Δ.14 Ελευθεροχώρι 1 (16,90 χλμ.) – 09:08
Ε.Δ.15 Ελάτεια-Ρεγκίνι (11,26 χλμ.) – 10:11
Ε.Δ.16 Ελευθεροχώρι 2 Power Stage (16,90 χλμ.) – 13:18
Τερματισμός (Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας) – 14:23
Μάνος Στεφανής: «Οι περισσότερες ειδικές διαδρομές συνδυάζουν τόσο κομμάτια που χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή και μπορούν να δημιουργήσουν ζημιές, όσο και πιο γρήγορα κομμάτια. Κατά συνέπεια, αναμένουμε ένα κλασικό Ακρόπολις. Μια επιπλέον δυσκολία για εμάς, αφορά στην πρώτη παρουσία των υβριδικών αυτοκινήτων Rally1, τα οποία λόγω της επιπλέον ισχύος που διαθέτουν χάρη στον ηλεκτροκινητήρα, θα δημιουργήσουν ακόμη μεγαλύτερα αυλάκια σε σύγκριση με ότι έχουμε συνηθίσει, στα στενά και πιο αργά κομμάτια των ειδικών διαδρομών. Ανυπομονούμε για την υπερειδική του ΟΑΚΑ, καθώς και για να μεταφερθούμε τις επόμενες ημέρες στο… φυσικό περιβάλλον του Ράλι Ακρόπολις, που είναι φυσικά τα πανέμορφα ελληνικά βουνά. Σας περιμένουμε στις ειδικές διαδρομές»!
Κώστας Στεφανής: «Αν και τα παλαιότερα Ράλι Ακρόπολις των 55 ειδικών διαδρομών φάνταζαν εξοντωτικά, εντούτοις ο τρόπος διοργάνωσης και εκτέλεσης των σημερινών αγώνων, αυξάνει το βαθμό δυσκολίας καθώς πρόκειται για μια εβδομάδα εξοντωτικών ρυθμών που περιλαμβάνει αναγνωρίσεις και αγώνα. Παράλληλα, η έλλειψη σέρβις της Παρασκευής καθιστά την συγκεκριμένη ημέρα, πολύ δύσκολη. Ανυπομονούμε για την εκκίνηση του αγώνα και την υπερειδική του ΟΑΚΑ και στη συνέχεια… Ραντεβού στα βουνά».
Περισσότερες πληροφορίες για τους Μάνο και Κώστα Στεφανή, το Hyundai i20 N Rally2 καθώς και φωτογραφικό υλικό υψηλής ανάλυσης, μπορείτε να βρείτε μέσω του εξειδικευμένου microsite της ομάδας.
Photo Credits: Rallypixels