Δεύτερος αγώνας, αυτή τη φορά με ιστορικά αυτοκίνητα. Μου αρέσουν τέτοιου είδους αγώνες καθώς λόγω ηλικίας δεν τα έχω ζήσει την εποχή που έγραφαν ιστορία στις ειδικές διαδρομές των αγώνων. Συνήθως τα περισσότερα είναι ρεπλικες αλλά μικρή σημασία έχει όταν τα βλέπεις από κοντά.
Ο συγκεκριμένος αγώνας μαζεύει κυρίως τοπικές συμμετοχές αλλά δεν παύει να είναι ένας ωραίος αγώνας με ωραίες ειδικές διαδρομές. Άγχος για σημεία δεν υπήρχε αφού οι χάρτες δημοσιεύονται μία μέρα πριν τον αγώνα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να φωτογραφίζω ότι βλέπω μπροστά μου, κάτι που τελικά μου άρεσε καθώς έβαλα αρκετή φαντασία χωρίς να ψάχνω το εντυπωσιακό πέρασμα. Προσωπικά μου αρέσει αυτό το είδος φωτογραφίας και αυτός είναι και ο λόγος που σταμάτησα τα βίντεο. Γιατί ένα άλμα και ένα ανάποδο τιμόνι όλοι μπορούν να τα αποτυπώσουν σε μια φωτογραφία αλλά στο τέλος η φαντασία είναι αυτή που κάνει μία φωτογραφία ξεχωριστή.
Ευτυχώς, ο καιρός ήταν καλός και σε αυτό τον αγώνα. Το πλάνο είχε 4-5 περάσματα καθώς πήγα στη δεύτερη ειδική της ημέρας. Αλλά καθώς οι ώρες περνούσαν η κούραση από το Rally van Haspengouw έβγαινε και επειδή στο συγκεκριμένο αγώνα πήγα πιο πολύ για βόλτα αποφάσισα να κάνω 3 μόνο περάσματα. Στο τελευταίο πέρασμα αποφάσισα να τραβήξω και μερικά πλάνα με το drone για το vlog κάτι που το τελικά με εντυπωσίασε καθώς η εμπειρία μου είναι ελάχιστη αφού ήταν η δεύτερη φορά που έκανα πτήση και η πρώτη σε αγώνα.
Τελειώνοντας το τρίτο και τελευταίο πέρασμα που είχα στο πρόγραμμα βλέπω ότι μπορώ να προλάβω και τη βραδινή ειδική που θα ήταν και μια καλή ευκαιρία να δουλέψω με τα φλας που δεν έχω και μεγάλη εμπειρία. Δυστυχώς, όμως μετά τα πρώτα 4-5 αγωνιστικά η ειδική ακυρώθηκε. Τελικά, την Κυριακή αποφάσισα να μην πάω για τη δεύτερη μέρα του αγώνα γιατί και την επόμενη εβδομάδα έχει πάλι βόλτα στο Βέλγιο για αγώνα και για πρώτη φορά θα δω από κοντά αγωνιστικό της καινούργιας κατηγορίας Rally 1…