Πρώτη φορά σε αυτό τον αγώνα και ο λόγος φυσικά ήταν το Ford Puma Hybrid Rally 1 του Ιορδάνη Σερδερίδη. Ο καιρός καλός και αφού πήρα μία μικρή γεύση από το βαρετό shakedown άρχισε η αναζήτηση σημείων για τον αγώνα.
Πριν τον αγώνα έκανα μία βόλτα στο service για να δω από κοντά το Puma και να δω τις διαφορές που έχει η καινούργια κατηγορία. Το service της M-Sport είχε πολύ κόσμο που ήθελε να δει από κοντά το θηρίο. Οι υπεύθυνοι του αγώνα με τους μηχανικούς εξηγούσαν στο κόσμο ποτέ μπορούν και πότε όχι να ακουμπήσουν το αυτοκίνητο και κυρίως σε περίπτωση ατυχήματος καθώς μπορεί να υπάρχει διαρροή ρεύματος από την μπαταρία.
Την επόμενη μέρα ξεκινάει ο αγώνας και το πρώτο σημείο δύσκολο αλλά αν δεν πάθεις δε θα μάθεις. Έτσι αποφάσισα να ρισκάρω και έβαλα δύο φλας μέσα σε ένα τούνελ. Το πρόβλημα όμως είναι ότι όταν ψάχνεις για σημεία από το Google Maps δεν μπορείς να δεις με λεπτομέρεια τα πάντα . Αναγκαστικά ανέβηκα σε ένα χωράφι με αποτέλεσμα να είμαι αρκετά ψηλά σε σχέση με τα αγωνιστικά αλλά και μακριά. Το δεύτερο πρόβλημα ήταν η σκόνη που δεν έφευγε εύκολα μέσα από το τούνελ και έτσι δυσκολεύομαι να δω που είναι τα αγωνιστικά. Τουλάχιστον έβγαλα μερικές φωτογραφίες και δεν πήγε τελείως χαμένο το πέρασμα.
Τα επόμενα περάσματα δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο εκτός από το τελευταίο που είχε λίγο χώμα και με το κόσμο να είναι αρκετός σε όλες τις ειδικές. Σαν αγώνας τελικά ήταν αρκετά καλός με πολλά χιλιόμετρα ειδικών που σου έδιναν τη δυνατότητα να δεις αρκετά περάσματα. Νικητής φυσικά ήταν ο Ιορδάνης Σερδερίδης που κέρδισε τις 14 από τις 15 ειδικές διαδρομές του αγώνα με διαφορά μεγαλύτερη των δύο λεπτών.