Με το RBR να μην ξεκινά καθόλου, εννοούμε ότι δεν συμβαίνει απολύτως τίποτα (ούτε καν ένα μήνυμα σφάλματος) όταν προσπαθείτε να εκτελέσετε το παιχνίδι είτε μέσω του RichardBurnsRally_SSE.exe είτε του Start Game στο RBRCIT. Στο RSRBR, το RSCenter θα έκανε τις συνήθεις προετοιμασίες του πριν ξεκινήσει το παιχνίδι, αλλά τελικά σταματά να φορτώνει και μετά τίποτα. Τώρα, εκτός αν έχετε απενεργοποιήσει εν γνώσει σας το UAC (= Έλεγχος λογαριασμού χρήστη), είναι ασφαλές να πείτε ότι ο κύριος ένοχος σε περίπου 95% των περιπτώσεων θα ήταν η Πρόληψη εκτέλεσης δεδομένων ("DEP"). (Μία καθαρή, μη τροποποιημένη εγκατάσταση δεν θα είχε ποτέ αυτό το πρόβλημα, αφού αρχίσετε να εγκαθιστάτε πρόσθετα ή mods πάνω από αυτό τα Windows συνειδητοποιούν ότι το παιχνίδι έχει αλλοιωθεί κάπως και θέλει να σας προστατεύσει υπερβολικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η συμπεριφορά είναι σε μεγάλο βαθμό ασυνεπής. και μπορεί επίσης να εμφανιστεί χωρίς να το περιμένετε.) Λύση: RBR / RBRTM / RSF: Εκτελέστε το RichardBurnsRally_SSE.exe ως διαχειριστής + προσθέστε το ως εξαίρεση στις ρυθμίσεις Πρόληψης εκτέλεσης δεδομένων. RSRBR: Πρέπει να εκτελέσετε αρχεία exe όπως το RichardBurnsRally_SSE.exe ως διαχειριστής + να τα προσθέσετε ως εξαιρέσεις στις ρυθμίσεις Πρόληψης εκτέλεσης δεδομένων. Σημείωση! Σε Windows 64-bit, μην προσθέτετε το 7z.exe στις εξαιρέσεις. Τρόπος εκτέλεσης ως διαχειριστής: Κάντε δεξί κλικ στο .exe (Τύπος αρχείου: Εφαρμογή) → Ιδιότητες → καρτέλα Συμβατότητα → Επιλέξτε Εκτέλεση αυτού του προγράμματος ως διαχειριστής → Εφαρμογή. Οι ρυθμίσεις DEP: Πληκτρολογήστε sysdm.cpl (.cpl αναφέρεται στον Πίνακα Ελέγχου) στο πλαίσιο αναζήτησης των Windows και εκτελέστε το → Στην καρτέλα Για προχωρημένους, μεταβείτε στις Ρυθμίσεις απόδοσης → καρτέλα Πρόληψη εκτέλεσης δεδομένων (επιλέξτε Ενεργοποίηση DEP για όλα τα προγράμματα και υπηρεσίες εκτός από αυτά Επιλέγω και προσθέτω τον RichardBurnsRally_SSE.exe στη λίστα.) Σημείωση! Δεν θα πρέπει να κάνετε επανεκκίνηση του υπολογιστή σας για να τεθούν σε ισχύ αυτές οι αλλαγές, αλλά ίσως μερικές φορές χρειαστεί, οπότε μην απορρίψετε αυτές τις λύσεις πολύ γρήγορα σε περίπτωση που δεν φαίνεται να βελτιώνεται στην πρώτη προσπάθεια.
Το RBR "κρασάρει" κατά την εκκίνηση, αλλά πριν από την επιλογή προφίλ (συνήθως το RichardBurnsRally_SSE.exe έχει σταματήσει να λειτουργεί ή το μήνυμα σφάλματος Visual C ++ Run-time Library) είναι προφανώς ένα πιο περίπλοκο θέμα, καθώς μπορεί εύκολα να είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από ένα θέμα που σχετίζεται με το DEP, αν και δεν είναι εντελώς αβέβαιο (ένα μήνυμα σφάλματος δεν εξαλείφει απαραίτητα αυτήν την πιθανότητα). Ωστόσο, θα πρέπει να εστιάσετε κυρίως σε άλλες πιθανότητες, όπως ένα πρόσθετο (η πιο πιθανή αιτία) ή ένα mod που ίσως έχετε εγκαταστήσει πριν από ένα λεπτό. Αν υποψιάζεστε ότι φταίει ένα plugin, θα πρέπει να είναι εύκολο να το δοκιμάσετε. Απλώς απενεργοποιήστε το (μετονομασία του κύριου αρχείου από * .dll → * .no δεν είναι η ευκολότερη μέθοδος) και εκτελέστε ξανά το παιχνίδι για να δείτε τι συμβαίνει. Ανάλογα με το plugin, θα μπορούσε να είναι μια απλή περίπτωση που λείπουν αρχεία στον δικό του υποφάκελο και η επανεγκατάσταση μπορεί να επιλύσει μαγικά το πρόβλημα (αν συμβαίνει αυτό, θα πρέπει να αλλάξετε ή τουλάχιστον να ενημερώσετε το αρχείο σας). Εάν το πρόβλημα παραμένει μετά την επανεγκατάσταση ή δύο, τότε ίσως είναι πιθανό πρόβλημα DEP.
Μία οθόνη: Έχετε ρυθμίσει την ανάλυση του παιχνιδιού πολύ υψηλά για το σύστημά σας (σε σύγκριση με τη μέγιστη ανάλυση της οθόνης σας). Επεξεργαστείτε τις γραμμές XRes και YRes στο RichardBurnsRally.ini (ξανά) για να το διορθώσετε. Πολλαπλές οθόνες: Όπως μπορείτε να φανταστείτε, το RBR δεν διαθέτει ενσωματωμένη υποστήριξη τριπλής οθόνης, όπως κάνουν ορισμένα νεότερα παιχνίδια οδήγησης αυτοκινήτου, οπότε απαιτείται ενεργοποίηση του NVIDIA Surround / AMD Eyefinity ή ισοδύναμων λύσεων.
Η αρχική λύση είναι να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε τους Χρόνους εκτέλεσης DirectX τελικού χρήστη (Ιούνιος2010). (Σημειώστε ότι το directx_Jun2010_redist.exe ως τέτοιο δεν εγκαθιστά τα αρχεία DirectX, εξάγει μόνο τα αρχεία εγκατάστασης στη θέση της επιλογής σας. Στη συνέχεια, η πραγματική εγκατάσταση ξεκινά με την εκτέλεση του DXSETUP.exe.)
ανοίξτε το \ Plugins \ FixUp.ini και αλλάξτε το centerMenu = 0 σε centerMenu = 1
Διευκρίνηση: το RBR δεν κρασάρει, συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά, αν δεν έχετε θέσει σε σίγαση τους ήχους / μουσική του μενού, θα πρέπει να τους ακούτε. Η λύση είναι να κάνετε δεξί κλικ στο RichardBurnsRally_SSE.exe → Properties → Compatibility tab → check Disable desktop composition.
Μπορείτε να βγείτε από το παιχνίδι, αλλά δεν μπορείτε να επιστρέψετε στο παιχνίδι. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό, καθώς η καρτέλα alt + λειτουργεί μόνο σε λειτουργία με παράθυρο (RichardBurnsRally.ini: fullscreen = false).
Πριν από οτιδήποτε άλλο, ας ξεκαθαρίσουμε ότι αυτά τα ζητήματα δεν είναι ΠΟΤΕ πρόβλημα του Visual C ++. Επίσης, μπορείτε εύκολα να κάνετε το παιχνίδι να κρασάρει με alt + tab κατά τη διάρκεια της οθόνης φόρτωσης, οπότε πάνω από όλα, σεβαστείτε το παιχνίδι! #RespectRBR Υπάρχουν τρεις γνωστοί λόγοι για τους οποίους το RBR θα κρασάρει κατά τη διάρκεια φόρτωσης: 1) Η φόρτωση παγώνει περίπου στο 25% και πατώντας οποιοδήποτε πλήκτρο βγαίνει αμέσως από το παιχνίδι. 2) το Visual C ++ run time error που διαμαρτύρεται για ότι διαμαρτύρεται τέλος πάντων3) η φόρτωση σταματά στο 50% επειδή ξεχάσατε να εισαγάγετε το μοντέλο στο \ Cars (από το 50% και μετά, σχεδόν πάντα το πρόβλημα αφορά το αυτοκίνητο). Σε γενικές γραμμές, το πρόβλημα είναι είτε με το αυτοκίνητο που επιλέξατε είτε με την ΕΔ. Ή και τα δύο. Ή κάτι άλλο εντελώς.
Για μια μικρή μειοψηφία παικτών ορισμένες ΕΔ (κυρίως η Semetin) είναι γνωστό ότι κρασάρουν κατά τη φόρτωση όταν επαναλαμβάνονται περισσότερες από μία φορές σε ραλλύ. Άλλες ΕΔ με το ίδιο πρόβλημα σπανιότερα είναι οι Carvalho de Rei και Verkiai. Για την επίλυση αυτών των σφαλμάτων, το WorkerBee πρόσθεσε ένα χαρακτηριστικό που ονομάζεται Enhanced Trackloader στο FixUp 3.0. Ωστόσο, δεν πρόκειται για αυτόματη (καθολική) αλλαγή όταν πρόκειται για την φόρτωση ΕΔ, καθώς απαιτεί από το χρήστη να διαχωρίσει τα "προβληματικά" αρχεία lbs σε νέα αρχεία .lbs και .lb2 με splitlbs.exe που μπορούν να βρεθούν στο FixUp's \bin φάκελο. Λειτουργεί όμως; Κανείς δεν ξέρει, η επιδιόρθωση παραμένει σε μεγάλο βαθμό υποθετική, τουλάχιστον δεν γνωρίζουμε κανέναν με το πρόβλημα που το έχει δοκιμάσει. Σε τελική ανάλυση, τα διαδικτυακά πρόσθετα όπως το RBRTM δεν υποστηρίζουν επί του παρόντος τη διάσπαση του αρχείου lbs για online ραλλύ (τα αρχεία lbs ελέγχονται επίσης από CRC), οπότε αν λειτουργήσει, θα ήταν χρήσιμο μόνο στην οδήγηση εκτός σύνδεσης. Περισσότερες πληροφορίες . Ας χωρίσουμε τα αρχεία του Semetin 2009 όπως το παράδειγμα: 1. Πρώτα θα μάθουμε το αναγνωριστικό της σκηνής από το \Maps \Tracks.ini → Το αναγνωριστικό Semetin 2009 είναι 582. 2. Αντιγράψτε τα αρχεία track-582_M.lbs και track-582_O.lbs στο \Plugins\fixup\bin. 3. Σύρετέ τα ένα κάθε φορά στο splitlbs.exe (ο διαχωρισμός πολλών αρχείων δεν φαίνεται να λειτουργεί).→ Το splitlbs δημιουργεί αντίγραφο ασφαλείας του πρωτοτύπου προσθέτοντας μια επέκταση ".orig" + χωρίζει το αρχείο σε αρχεία lbs και lb2 4. Κάντε αποκοπή τα αρχεία lbs και lb2 που δημιουργήθηκαν πρόσφατα και επικολλήστε τα ξανά στο φάκελο \Maps.
(Νοέμβριος 2020: Προστέθηκε το 2ο σημείο με βάση τις πληροφορίες που μοιράστηκαν οι Heartbeat60 και ο Igor Borgacci, ευχαριστούμε!) Αφήνουμε τα πιθανά προβλήματα προστασίας από τα Antivirus και τα Windows 10 στην άκρη (που συχνά αντιμετωπίζονται χρησιμοποιώντας τη λειτουργία παραθύρου ή προσαρμόζοντας τις ρυθμίσεις τους) και εστιάζουμε αποκλειστικά στο RBR, τότε μπορεί να βρείτε τη λύση σε ένα από τα παρακάτω: 1) Λανθασμένες λειτουργίες ήχου ή συνοδηγού, συχνά προκαλούνται από κάποια βαριά mods. Για παράδειγμα, ένα μόνο pacenote θα κράσαρε στο παιχνίδι αν λείπει η γραμμή Snd0 του (το σφάλμα συμβαίνει κάθε φορά όταν πρόκειται να ενεργοποιηθεί το συγκεκριμένο pacenote). 2) Για ορισμένους παίκτες - σε καμία περίπτωση όλοι - το παιχνίδι χωρίς VSync μπορεί να προκαλέσει πάγωμα/κρασάρισμα που θα συνέβαινε συνήθως σε συγκεκριμένα σημεία, αλλά όχι απαραίτητα κάθε φορά που τρέχετε τις ΕΔ όπως τη GB Sprint Extreme και τη Swiss (είναι τα γνωστά παραδείγματα, μπορεί να υπάρχουν και άλλες).
Αυτό είναι φυσιολογικό επειδή τυχόν αλλαγές θα πρέπει να αποθηκευτούν στο προφίλ (όπως το MULLIGATAWNY), οπότε η αλλαγή των ρυθμίσεων κατά τη διάρκεια μιας ΕΔ είναι προσωρινές αλλαγές. Για να αποθηκεύσετε μόνιμα τις αλλαγές είναι στο προφίλ σας είναι μέσω του Options στο παιχνίδι.
Υπάρχουν γνωστές περιπτώσεις - αν και σπάνιες - όπου οι ρυθμίσεις χειριστηρίων δεν αποθηκεύονται καθόλου εάν μια συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας είναι συνδεδεμένη με το RichardBurnsRally.exe αντί για το RichardBurnsRally_SSE.exe. Συνεπώς, συνδέστε πάντα τη συντόμευση απευθείας στο _SSE.exe. (Προφανώς η εκτέλεση του παιχνιδιού μέσω RBRCIT είναι κάτι παραπάνω από προτεινόμενη ώστε να μην έχετε αυτό το πρόβλημα) Εάν παίζετε σε λειτουργία παραθύρου και οι ρυθμίσεις χειριστηρίων σας τείνουν να εξαφανίζονται πάντα κατά την επανάληψη του RBR - αναγκάζοντάς σας να τα αντιστοιχίζετε κάθε φορά - κάτι πάει πολύ άσχημα, ας το διορθώσουμε. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να μεταβείτε στο φάκελο SavedGames και να διαγράψετε το pfYOURPROFILE.acm (ένα αρχείο που περιέχει μόνο τις ρυθμίσεις του ελεγκτή σας) και στη συνέχεια να εκχωρήσετε εκ νέου τις ρυθμίσεις χειριστηρίων στο παιχνίδι. Και, για να αποφευχθεί το ίδιο ζήτημα στο μέλλον - αν έχει συμβεί μία φορά, πιθανότατα θα σας ξανασυμβεί - ίσως θέλετε να κάνετε το αρχείο .acm μόνο για ανάγνωση αφού έχετε αντιστοιχίσει ξανά τις ρυθμίσεις χειριστηρίων (γνωστό ως μέθοδος Borgacci).
Ανοίξτε το input.ini και αλλάξτε στα χειριστήρια που θέλετε από false → true. Ωστόσο, εάν πρέπει να αντιστρέψετε το FFB, η επιλογή μπορεί να βρεθεί στο μέσα στο μενού του FFB στο παιχνίδι.
(Σημείωση! Αυτό το θεμελιώδες σφάλμα RBR έχει πλέον διορθωθεί χάρη στο mika-n ως μέρος του φανταστικού plugin του NGPCarMenu.) Χωρίς αμφιβολία είναι ένα ενοχλητικό σφάλμα, αλλά τουλάχιστον είναι το ίδιο για όλους! Για να τα διορθώσετε, πρέπει να θυμάστε να τα χρησιμοποιείτε κουνήσετε τα χειριστήρια (μέχρι το τέλος της διαδρομής τους) στην γραμμή εκκίνησης. Καλό είναι να ελέγχεται και να το κάνετε κάθε τόσο, δυστυχώς είναι και αυτό μέρος του σφάλματος ! Λάβετε υπόψη ότι το ίδιο ζήτημα μπορεί να προκύψει κατά την λειτουργία RBR σε κατάσταση παραθύρου, επομένως δεν συνιστάται να περιηγηθείτε εκτός RBR στο μέσον μιας ΕΔ.
Οι προεπιλεγμένες μοίρες του εικονικού τιμονιού από το κέντρο ως το τέρμα είναι 60. Μπορείτε να το αλλάξετε σε οτιδήποτε θέλετε, εξάγοντας πρώτα το LM_Driver.ini από το Misc.rbz στο φάκελο \Misc (δημιουργήστε το εάν χρειάζεται) και μετά επεξεργαστείτε το γραμμή Max Steeringwheel degrees. Σημείωση! Απενεργοποιήστε το χαρακτηριστικό μόνο για ανάγνωση του αρχείου πριν από την επεξεργασία. Μια εναλλακτική και ίσως προτιμότερη λύση για αληθοφάνεια είναι να αφαιρέσετε το τιμόνι (είτε με RBRCIT ή ακόμα και χειροκίνητα) και να απαλλαγείτε εντελώς από αυτό το πρόβλημα.
Αρχική Φυσική & NGP v1–5: Η αρχική παρουσίαση της συγκεκριμένης ρύθμισης προκάλεσε πολύ σύγχυση μεταξύ των νεοεισερχόμενων, επειδή οι τιμές (αρχική φυσική: 360-792) είναι παραπλανητικές και φαινομενικά τυχαίες, αλλά ουσιαστικά είναι η ίδια ρύθμιση από την με παρόμοια διατύπωση σε παιχνίδια όπως το rFactor ή το Automobilista: Πόσο τα ελαστικά γυρίζουν σε από τέρμα σε τέρμα. Απλά μην μας ρωτήσετε πώς οι δημιουργοί αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν τις συγκεκριμένες τιμές. NGP6: Ο υπεύθυνος δημιουργός NGP WorkerBee κατάργησε τη δυνατότητα επεξεργασίας του Max Steering Lock και άλλαξε επίσης την αρχική του σημασία στη ρύθμιση. Στα NGP6 απλά σας προτείνει πόσο θα ορίσετε τις μοίρες περιστροφής από το κέντρο έως το τέρμα εάν θέλετε να ταιριάξετε με το πραγματικότητα. Οπότε για παράδειγμα, τα σύγχρονα αυτοκίνητα WRC / R5 θα έχουν όλα 270 μοίρες (όπως υποτίθεται ότι έχουν 1,5 στροφές από τέρμα σε τέρμα).
Στον παρακάτω πίνακα παραθέτουμε την προτεινομένη γωνιά τιμονιού από τέρμα σε τέρμα για τα αυτοκίνητα NGP6:
Απόσπασμα από το τρέχον ReadMe.PhysicsNG.txt: "Μόνο γνήσια αυτοκίνητα NGP θα λειτουργούν με το πρόσθετο [NGP6]. Όλα τα άλλα αυτοκίνητα περιορίζονται στη χρήση μόνο όπισθεν και πρώτης ταχύτητας." Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι με την προσθήκη NGP6, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο τα επίσημα αυτοκίνητα NGP6 που έχουν εκδοθεί από τον WorkerBee. Για να το καταστήσουμε σαφές: - Δεν μπορείτε να προσθέσετε άλλο αυτοκίνητο στο RBRCIT αναμειγνύοντας πλέον τη φυσική NGP και τη αρχική, όπως ίσως κάνατε στο παρελθόν. - Τα αυθεντικά αυτοκίνητα RBR (επίσης παρόντα στο RBRCIT) δεν θα λειτουργήσουν, επειδή δεν έχουν φυσική NGP. Και στις δύο αυτές περιπτώσεις, το showRevision του NGP (ενεργοποιημένο από προεπιλογή) θα διάβαζε έτσι σε μια ΕΔ: Next Generation Physics rev. ### INACTIVE !!! (required rev. ###) NO GENUINE NGP CAR Ωστόσο, εάν αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα σε πραγματικό αυτοκίνητο NGP6, απλώς Ενημερώστε το carList.ini → επαναλάβετε τη λήψη του πρόσθετου NGP για κάθε περίπτωση → Ενημέρωση όλης της υπάρχουσας φυσικής στο RBRCIT και δοκιμάστε το ίδιο αυτοκίνητο μετά την εκ νέου εφαρμογή του. Σε πιο περίπλοκες περιπτώσεις, αυτό μπορεί να μην είναι αρκετό.
Μεταβείτε στις Επιλογές του παιχνιδιού Options >> Gears >> Gear protection → off.
(Σημείωση! Αυτά τα κεφάλαια έχουν συγκεντρωθεί στην εποχή πριν από το FMOD. Μερικά από αυτά εξακολουθούν να ισχύουν ακόμη και με ήχους FMOD αλλά τα περισσότερα από αυτά δεν ισχύουν.) Ελαστικά "ολισθαίνουν" ακόμα και σε ευθεία: Ανοίξτε \ Plugins \ FixUp.ini και ρυθμίστε το soundRefreshRate σε 60 (οι λογικές τιμές είναι από 30 έως 90). Είναι αυτονόητο ότι η χρήση του soundRefreshRate είναι σχεδόν υποχρεωτική όταν το VSync είναι απενεργοποιημένο, αλλά παραδόξως, ορισμένοι παίκτες έχουν αναφέρει ότι έχουν τέτοιο πρόβλημα ήχου ακόμη και με το VSync ενεργοποιημένο κανονικά. Ο ήχος του κινητήρα αλλάζει κατά την επανάληψη από το μενού ή την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση του Pacenote Plugin: Μεταβείτε στο \Plugins και διαγράψτε/αφαιρέστε το eq_mix.dll. Η εν λόγω προσθήκη έρχεται μόνο με πράγματα όπως το RSRBR, οπότε ίσως δεν γνωρίζατε ότι το έχετε, πόσο μάλλον να το χρησιμοποιείτε, επομένως η απαλλαγή από αυτό δεν πρέπει να προκαλεί πρόβλημα. Παράξενος ήχος βαλβίδας εκκένωσης: Δεν υπήρχαν αρκετές περιπτώσεις (για τις οποίες γνωρίζουμε) για να καταλήξουμε σε σωστό συμπεράσματα σχετικά με το θέμα, αλλά συνήθως είναι περίπτωση ρύθμισης NumberChannels (όπως 64 ή παραπάνω) που προκάλεσε αυτό το συγκεκριμένο σφάλμα και η επαναφορά στην προεπιλογή 0 (μηδέν) ήταν η λύση. Σπασμένοι ήχοι κινητήρα (.eng): Το RBR είναι ένα "ημιτελές" παιχνίδι και ένα από τα πιο περίεργα και περιττά σφάλματα που υπάρχουν είναι ότι τα μισά από τα αρχικά αρχεία ήχου του κινητήρα απλά δεν λειτουργούν καθόλου και το παιχνίδι κρασάρει κατά τη διάρκεια της φόρτωσης. Τα κατεστραμμένα αρχεία .eng είναι bubbla, fiat, Saxo και vaux (μπορείτε να τα διαγράψετε στο \Audio\Cars). Τα υπόλοιπα - subaru, subaru2, mitsu και test - είναι εντάξει (αν και είναι βασικά ο ίδιος ήχος με το subaru). Αλλά επειδή οι αρχικοί ήχοι δεν είναι τόσο καλοί, μπορείτε να κατεβάσετε μερικούς πρόσθετους από πηγές όπως του -μερικά από τα mods είναι για άλλα παιχνίδια- και στο -κυρίως τα ίδια mods του Nanamiso, αλλά μια αξιοπρεπή συλλογή-. NGP6: Ο ήχος του κινητήρα NOLOAD είναι χαμηλότερος από πριν: Αυτό είναι φυσιολογικό, είναι ένα χαρακτηριστικό NGP6. Συνεχόμενος θόρυβος των αυτοκινήτων NGP: Οι θόρυβοι αυτοί θα ήταν ένα σημάδι των αυτοκινήτων που τείνουν να βρίσκουν από κάτω με τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις, αλλά σύμφωνα με τον ίδιο τον WorkerBee, αυτό δεν ισχύει και οι ήχοι προέρχονται πραγματικά από το τερματισμό του bump stop της ανάρτησης. Τώρα, εάν δεν ξέρετε να ρυθμίζετε το αυτοκίνητο και θέλετε μόνο να απαλλαγείτε εν μέρει αυτό τον ήχο, μπορείτε να κατεβάσετε το mod του και να αντικαταστήσετε τα αρχεία στο \Audio\Impact\Ranged. Σημείωση! Να γνωρίζετε ότι το RBR χρησιμοποιεί δυστυχώς τα ίδια αρχεία ήχου όταν τα αυτοκίνητα τείνουν να βρίσκουν από κάτω.
Αναφερόμαστε κυρίως σε ΕΔ κανονικής μορφής όπως οι Swiss I + II (III και IV είναι εντάξει), η Fernet Branca και η Verkiai, αλλά τα ακόλουθα θα ισχύουν και για άλλες παρόμοιες "βαριές" ΕΔ. Στο RBR, δύο από τις μεγαλύτερες αιτίες πτώσης ρυθμού καρέ (αγνοώντας το AdaptiveFFB του FixUp τώρα) ότι σε ορισμένες ΕΔ δεν είναι ιδιαίτερα αρεστές οι Δυναμικές Αντανακλάσεις Αυτοκινήτων (γνωστές ως UseCubicEnvironmentMaps στο RichardBurnsRally.ini) και η αστάθεια της κάμερας του εσωτερικής κάμερας οδήγησης (cam_internal). Και οι δύο έχουν πολύ παρόμοιο αντίκτυπο στο FPS συγκριτικά, αλλά φυσικά η πιο εύκολη και σοφότερη κίνηση θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρώτο (γιατί είναι άσκοπο) και για το δεύτερο μόνο αν θέλετε πραγματικά να έχετε μια στατική εσωτερική κάμερα οδήγησης ή αν θέλετε να διατηρήσετε αυτές οι φερόμενες δυναμικές αντανακλάσεις για οποιονδήποτε λόγο. (Ο ευκολότερος τρόπος για να ρυθμίσετε την στατική κάμερα οδήγησης είναι με το NGPCarMenu) Φυσικά, θα μπορούσατε να απενεργοποιήσετε και τα δύο, αλλά στις συγκεκριμένες ΕΔ η απόδοση είναι μηδαμινή! Ένα άλλο κλασικό μέτρο βελτιστοποίησης ήταν η απενεργοποίηση των σκιών αυτοκινήτου (RichardBurnsRally.ini: RenderCarShadow = false, προσθέστε τη γραμμή εάν χρειάζεται). Η απενεργοποίησή του μπορεί πράγματι να σας δώσει μια μικρή ώθηση, αλλά ίσως στη Fernet Branca η απόδοσή FPS πέφτει λίγο χωρίς σκιές αυτοκινήτου. Δεν ξέρουμε για πιο λόγο ίσως μπορεί να γίνει αυτό. (Θυμηθείτε ότι οι επιλογές ουρανού όπως το Heavycloud Heavyrain είναι πιο ιδανικές για τη δοκιμή των ορίων του υπολογιστή σας από το συνηθισμένο προεπιλεγμένο Crisp Clear, επειδή τείνουν να είναι "βαρύτερα".)
Το πρόβλημα όπου ο ρυθμός καρέ απαιτεί πολύ χρόνο για να ομαλοποιηθεί (ακόμη και 10-20 δευτερόλεπτα), μπορεί να αφορά μόνο το AdaptiveFFB. Όπως δηλώνει σαφώς το ίδιο το readme του FixUp, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε το AdaptiveFFB μόνο με το VSync. Αλλά αυτό είναι πιθανότατα μόνο το ήμισυ της ιστορίας, γιατί αν έχετε ήδη ενεργοποιήσει το VSync και το κάνει ακόμα, το οποίο - σύμφωνα με ορισμένες αναφορές, τουλάχιστον - είναι πράγματι έντονο, είναι πιθανό επειδή το AdaptiveFFB δεν προορίζεται πραγματικά να χρησιμοποιηθεί παράλληλα με τις λεγόμενες οθόνες παιχνιδιών (120hz ή παραπάνω). Έτσι, ενώ μπορείτε πάντα να προσπαθήσετε να παίξετε πρώτα με τη ρύθμιση ffbBufferCycles (0 → 1 → 2), ίσως θελήσετε επίσης αμέσως να επιστρέψετε στο αρχικό, βραβευμένο FFB του RBR.
Αυτό είναι ένα γνωστό ζήτημα που εμφανίστηκε σε προηγούμενες εκδόσεις του NGP6. Σε μια προσπάθεια να το διόρθωσης για την έκδοση 6.3 του NGP, ο WorkerBee συμπεριέλαβε ένα ρυθμιζόμενο ρυθμό ενημέρωσης φυσικής (RichardBurnsRally.ini: physicsUpdateRate), ανατρέξτε στο ReadMe.PhysicsNG.txt για λεπτομέρειες. Ωστόσο, για πολλούς χρήστες φαίνεται να υπάρχει ένα τίμημα με αυτήν τη διόρθωση: εάν αυξήσετε το PhysicsUpdateRate σε, ας πούμε, 150 (ουσιαστικά κάτι παραπάνω από το ρυθμό ανανέωσης της οθόνης σας), πιθανότατα θα διορθώσει το σφάλμα 70 λεπτών, αλλά μπορεί στη συνέχεια να κάνει ένα μικρό τρεμόπαιγμα με το που θα ξεκινήσει το παιχνίδι. Πρέπει να βρείτε μια τιμή μεταξύ 137 και 153 που θα απαλλάσσει και τους δύο τύπους τρεμοπαίγματος. Ίσως το πρόβλημα να μην διορθωθεί και απλά να μάθετε να ζείτε με το σφάλμα των 70 λεπτών, κάτι που μπορεί να μην είναι εύκολο λαμβάνοντας υπόψη ότι με ορισμένα διαδικτυακά πρόσθετα τα σκέλη του αγώνα είναι συχνά μεγάλα. Προφανώς, το πρόβλημα δεν το έχουν αντιληφθεί όλοι οι κάτοχοι οθόνης 144hz, οπότε σε περίπτωση που θέλετε να πειραματιστείτε με το δικό σας υλικό, θυμηθείτε ότι δεν χρειάζεται να παίξετε ενεργά το RBR για την πρώτη ώρα, μπορείτε να αφήσετε το παιχνίδι να τρέχει στο φόντο και είναι αρκετό.
(Αυτό το σφάλμα RBR_RX ανακαλύφθηκε από τον Keeb, ευχαριστούμε!) Όταν κάποιος οδηγεί για πρώτη φορά οποιοδήποτε ΕΔ με Random / Bad Weather είτε στο Quick Rally είτε στο RBRTM, και στη συνέχεια πηγαίνει στο RBR_RX, το πρόσθετο RX ίσως μπορεί να ξεκινήσει μόνο την Cote d'Arbroz σε βροχή. Εκτός από την επανεκκίνηση του RBR (σίγουρα ο ταχύτερος τρόπος), το μόνο κόλπο για την ομαλοποίηση αυτού θα ήταν να επιστρέψετε σε άλλη λειτουργία / plugin για να ξεκινήσετε οποιοδήποτε ΕΔ με Good Weather. Ένα πράγμα που πρέπει να σημειωθεί εδώ, φυσικά, είναι ότι αυτό το είδος μεταπήδησης μεταξύ διαφορετικών προσθηκών χωρίς κρασάρισμα δεν ήταν καν δυνατό πριν από το πρωτοποριακό NGPCarMenu του mika-n.
Αλλαγή του Render Quality από low σε high στο RichardBurnsRally.ini. Μερικές πρόσθετες ΕΔ (όπως Northumbria, Bruchsal-Unteröwisheim και Undva) είναι γνωστό ότι δεν υποστηρίζουν τη χαμηλή ρύθμιση.
Από τις επίσημες σημειώσεις της έκδοσης 1.02: "Οι μαύρες γραμμές που εμφανίζονται στο δρόμο προκαλούνται από τους χρήστες που αναγκάζουν τους οδηγούς της κάρτας γραφικών να χρησιμοποιήσουν AF (Anisotrophic Filtering) ή / και FSAA (Full Scene Anti-Aliasing). Από προεπιλογή, να ορίζεται ως να ελέγχεται από την εφαρμογή, με την οποία λειτουργεί το παιχνίδι. Αυτό μπορεί να έχει άλλες γραφικές παρενέργειες, όπως γραμματοσειρές με κακή εμφάνιση και γραφικά 2D, επειδή εάν αναγκάσετε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις τεχνικές εφαρμόζονται σε όλα όσα αποδίδονται αντί της εφαρμογής που επιλέγει πού θα χρησιμοποιηθούν οι τεχνικές. Επίσης, μειώνει την απόδοση."
Αυτό πράγματι θα συμβεί αν απενεργοποιήσετε το vSync στο FixUp. Σε ορισμένα αυτοκίνητα, ίσως μπορείτε να επεξεργαστείτε την κάμερα με τέτοιο τρόπο ώστε να κρύβεται το ενοχλητικό κινούμενο σχέδιο, αλλά μπορείτε επίσης να επιλέξετε στο RBRCIT να αφαιρέσει πλήρως τους υαλοκαθαριστήρες από όλα τα αυτοκίνητα, ή, μπορείτε να κάνετε το ίδιο μόνοι σας χειροκίνητα ανοίγοντας το δικό του αυτοκινήτου IniFile: Βρείτε [i_wiper_r] και [i_wiper_l] και επεξεργαστείτε τη γραμμή Switch = false → Switch = true.
Όχι ένα συνηθισμένο πρόβλημα, αλλά πρέπει να ειπωθεί, πιθανότατα θα εμφανιστεί μόνο σε ορισμένες ΕΔ όπως τα Shurdin και Ouninpohja (είναι τα γνωστά παραδείγματα). Οι δύο λόγοι που συνήθως προκαλούν αυτό το ζήτημα: 1) Οι υφές του αυτοκινήτου έχουν εξαχθεί με "λάθος" ρύθμιση και τα αρχεία είναι τεράστια εξαιτίας αυτού. Μπορείτε να δοκιμάσετε να εξαγάγετε ξανά τα αρχεία DDS. Η χρήση του προεπιλεγμένου BC3 / DXT5 θα πρέπει να είναι αρκετή για όλες τις υφές, αλλά αν θέλετε να βελτιστοποιήσετε ακόμη περισσότερο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το BC1 / DXT1 για οτιδήποτε δεν είναι διαφανές. 2) Η ανάλυση υφής του αυτοκινήτου είναι υπερβολικά υψηλή (όπως 8192x8192). Θα πρέπει να αλλάξετε πρώτα τα αρχεία υφής σε μικρότερη ανάλυση (όπως 2048x2048 ή ακόμη και 1024x1024). Η διόρθωση μόνο των διαφανών αρχείων μπορεί να είναι αρκετή. Εάν χρησιμοποιείτε ένα skin κατασκευασμένο από κάποιον άλλο και δεν σας ενδιαφέρει να κάνετε τη διαδικασία αυτή, μπορείτε να επανεγκαταστήσετε το προεπιλεγμένο skin καθώς τείνουν να μην έχουν τέτοια θέματα. Σημείωση! Και τα δύο αυτά ελαττώματα θα μπορούσαν να προκαλέσουν σφάλμα στο παιχνίδι κατά τη διάρκεια της οθόνης φόρτωσης (ειδικά για χρήστες VR).
Όχι μόνο πρέπει να έχετε εγκατεστημένο το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά επίσης πρέπει να εγκατασταθεί στην ίδια θέση (slot) αυτοκινήτου κατά την παρακολούθηση του replay, διαφορετικά το replay θα φορτωθεί αλλά δεν θα αναπαραχθεί. (Παρόλο που είναι γνωστό ότι στο RBRTM, υπήρξαν μερικές σπάνιες και απομονωμένες περιπτώσεις όπου δεν λειτούργησε ούτε αυτό, αλλά είναι εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις.)
Οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις είναι εντάξει για το 95% και για όσους γνωρίζουν τι κάνουν, ο ακόλουθος πίνακας δεν υποκατάστατο του readme του FixUp (ReadMe.FixUp.txt), απλώς το συμπληρώνει. Σημείωση! Σε περίπτωση που δεν βλέπετε ακόμα το FixUp.ini στο \ Plugins, αυτό οφείλεται στο ότι πρέπει να εκτελέσετε πρώτα το παιχνίδι.
Περιγραφή Το Nvidia Profile Inspector (σύνδεσμος) χρησιμοποιείται για την τροποποίηση προφίλ παιχνιδιών μέσα στην εσωτερική βάση δεδομένων προγράμματος οδήγησης της Nvidia. Όλα τα προφίλ παιχνιδιών παρέχονται από το πρόγραμμα οδήγησης Nvidia, αλλά μπορείτε να προσθέσετε τα δικά σας προφίλ για παιχνίδια που λείπουν στη βάση δεδομένων του προγράμματος οδήγησης. Έχετε επίσης πρόσβαση σε κρυφές, μη εμφανίσιμες ρυθμίσεις, οι οποίες δεν παρέχονται από τον πίνακα ελέγχου των προγραμμάτων οδήγησης. Εγκατάσταση & Ρύθμιση Κατεβάζεται την τελευταία έκδοση του Nvidia Profile Inspector πατώντας στο Assets και κάνετε κλικ στο αρχείο nvidiaProfileInspector.zip, μετά την λήψη του αρχείου αποσυμπιέζεται σε ένα δικό του φάκελο (Χ:\nvidiaProfileInspector) τα αρχεία (nvidiaProfileInspector.exe & reference.xml).Ανοίγεται με διπλό κλικ το αρχειο nvidiaProfileInspector.exe (ελέγχουμε να τρέχει με δικαιώματα διαχειριστή) και σας βγάζει το παρακάτω παράθυρο:
Πάνω αριστερά στο profiles αρχίζουμε να γραφούμε "Richard Burns Rally" μέχρι να εμφανιστεί στο drop down menu όπως στην παρακάτω εικόνα και το επιλέγουμε:
Μετά βάζουμε τις παρακάτω ρυθμίσεις:
Και μετά πάνω δεξιά κάνουμε διπλό κλικ στο "Apply changes". Αν δεν θέλετε να κάνετε όλη την διαδικασία μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο με τις ρυθμίσεις έτοιμο από εδώ (Richard Burns Rally.nip) και να το εισάγετε όπως παρακάτω και στο τέλος να πατήσετε πάλι "Apply changes".
Στις παρακάτω εικόνες φαίνεται η αισθητή βελτίωση:
!! ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ !!
Το puresimrally.gr δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε φθορά ή καταστροφή στον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού του υπολογιστή σας, εφαρμογές, ρυθμίσεις κτλ. τα χρησιμοποιείτε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με δική σας ευθύνη!
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.