Σε έναν ανανεωμένο, με νέες ειδικές, αγώνα θα συμμετέχει το Σάββατο 9 Οκτωβρίου το πλήρωμα της i–race. Με το γνωστό Skoda Fabia R5, οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης θα ριχτούν στη μάχη του Ράλλυ ΔΕΘ, που έχει ως επίκεντρο το Ωραιόκαστρο. Ο αγώνας, ένας από τους πιο ιστορικούς της χώρας μας περιλαμβάνει συνολικά πέντε ειδικές διαδρομές, το Μελισσοχώρι που διεξάγεται τρεις φορές και τον Λαχανά που θα πραγματοποιηθεί δύο.
Το φετινό Ράλλυ ΔΕΘ έχει εντελώς διαφορετική σχεδίαση σε σχέση με τα τελευταία χρόνια, γεγονός που αποτελεί πρόκληση και για τα 44 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή: «Εκ πρώτης όψεως, οι ειδικές είναι αρκετά γρήγορες, γεγονός που καθιστά τον αγώνα επικίνδυνο, ειδικά εάν βρέξει. Βέβαια, μετά τις αναγνωρίσεις θα έχουμε καλύτερη εικόνα των διαδρομών», ήταν τα λόγια του Λευτέρη Αλυγιζάκη σχετικά με τη χάραξη του ράλλυ, ο οποίος συνέχισε: «Παράλληλα, οι απλές είναι μεγάλες χιλιομετρικά, κάτι που θα μας κουράσει. Γενικά, δεν μας ικανοποιεί η φετινή σχεδίαση. Είναι κρίμα που κλασικές διαδρομές της Χαλκιδικής δεν συμπεριλήφθηκαν στον φετινό αγώνα»
Μπορεί οι Πρωταθλητές Ασφάλτου τα τελευταία χρόνια να απουσιάζουν, ωστόσο το δίδυμο της i-race έχει να αντιμετωπίσει δύο αυτοκίνητα προδιαγραφών R5, με ένα εξ αυτών να οδηγείται από τον δις-Πρωταθλητή Ελλάδος, Σωκράτη Τσολακίδη: «Ο αγώνας έχει ξεκάθαρο φαβορί. Εμείς θα συμμετέχουμε προκειμένου να μαζέψουμε αγωνιστικά χιλιόμετρα, να βελτιώσουμε τους χρόνους μας και να μάθουμε ακόμη καλύτερα το Skoda Fabia R5. Σίγουρα θα πιέσουμε για τη νίκη και ευελπιστούμε για ένα θετικό αποτέλεσμα στη Θεσσαλονίκη.», δήλωσε ο οδηγός και συμπλήρωσε: «Ο αγώνας δείχνει βροχερός, οπότε η επιλογή ελαστικών θα αποτελέσει “σπαζοκεφαλιά”. Πάντα η βροχή μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο σε έναν αγώνα, καθώς μια λανθασμένη επιλογή ελαστικών ή ένα οδηγικό λάθος μπορούν να δημιουργήσουν μεγάλες διαφορές»
Μόλις δύο εβδομάδες μετά το Ράλλυ Κρήτης, ο θεσμός του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου συνεχίζεται στη Βόρεια Ελλάδα, με τον Λευτέρη Αλυγιζάκη να εκφράζει τη δυσαρέσκειά του σχετικά με το φετινό καλεντάρι: «Θα ήθελα να αναφερθώ στο πολύ μικρό χρονικό διάστημα προετοιμασίας που έχουμε στη διάθεση μας μεταξύ των δύο αγώνων καθώς δύο εβδομάδες πριν ήταν ο αυτός της Κρήτης. Καλό θα ήταν οι αγώνες ενός θεσμού να μην είναι τόσο κοντά χρονικά, ώστε οι αγωνιζόμενοι να είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι. Αν τα βάλω κάτω με τη λογική και εμείς δεν θα έπρεπε να συμμετέχουμε. Ευτυχώς βρέθηκαν κάποιοι άνθρωποι που πιστεύουν σε εμάς και μας στηρίζουν. Επίσης θέλαμε να ενισχύσουμε την προσπάθεια που κάνει η λέσχη της Θεσσαλονίκης να αναβαθμίσει αυτόν τον ιστορικό αγώνα. Αντίστοιχη προσπάθεια κάνουμε και εμείς στην Κρήτη και καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι να στηρίζουν τον αγώνα σου πληρώματα από όλη την Ελλάδα», δήλωσε ο οδηγός της i-race.
Στο πλευρό του πληρώματος της i–race, βρίσκονται η εισαγωγική εταιρεία ανταλλακτικών στο Ρέθυμνο Provias, τα λιπαντικά Total Hellas δια μέσω του αποκλειστικού αντιπροσώπου στην Κρήτη, κ. Πρόβια, η εταιρεία Anysma που προσφέρει υπηρεσίες τεχνολογίας, η εταιρεία Ε. Αϊβαλιώτης καθώς και το κατάστημα ελαστικών Ψιστάκης.
Το φετινό 54ο Ράλλυ ΔΕΘ που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 9 Οκτωβρίου περιλαμβάνει 5 ειδικές διαδρομές, μήκους 80 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Ενημερωθείτε για την πορεία των Λευτέρη Αλυγιζάκη-Μιχάλη Χατζηδάκη μέσα από την επίσημη σελίδα της i–race στο facebook: https://www.facebook.com/iracegr
Ζωντανά αποτελέσματα του αγώνα: http://www.infomega.gr/live/
Δελτίο Τύπου / i–race