Μετά από 3 χρόνια πλέον έχω φτάσει το rig μου σε ένα πολύ καλό σημείο για τα δικά μου δεδομένα και απλά απολαμβάνω με τις ώρες όλα αυτά που το sim racing μπορεί να σου προσφέρει αλλά και γενικότερα το simulation gaming. Μετά τις τελευταίες αναβαθμίσεις και αρκετές ώρες παιχνιδιού ήρθε η ώρα να σας πω τις εντυπώσεις μου.
Το cockpit είναι το Simlab GT1 EVO, απίστευτα στιβαρό και σου δίνει τη δυνατότητα να ρυθμίσεις τα πάντα στα μέτρα σου. Η τιμή του πιστεύω είναι πολύ καλή για αυτά που σου προσφέρει καθώς το P1-X μετά ξεφεύγει αρκετά. Στα αρνητικά είναι ότι πρέπει να δεις βίντεο στο YouTube για να το φτιάξεις και όχι της εταιρείας και τα πλαστικά προστατευτικά στις ενώσεις πέφτουν πολύ εύκολα. Αρνητική εντύπωση επίσης μου έκανε το γεγονός ότι η βάση του GT1 EVO είναι τόσο μεγάλη και έχει παντού τρύπες για τα περισσότερα αν όχι για όλα τα πεντάλ εκτός από τη βάση της Heusinkveld. Ευτυχώς όμως τα πεντάλ μπορούν να μπουν και χωρίς τη βάση.
Τώρα για τα Sprint πεντάλ της Heusinkveld τι να πεις? Απλά τέλεια! Αυτό που λένε όλοι ότι ένα καλό πεντάλ και κυρίως το φρένο μπορεί να σε κάνει πιο γρήγορο και πιο σταθερό ισχύει 100%! Ακόμα και εγώ που δε βάζω φωτιά στα χρονόμετρα είδα διάφορα από την πρώτη στιγμή. Και δε χρειάζεται καν να συγκρίνεις χρόνους, το καταλαβαίνεις από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα. Το φρένο από μόνο του σε κάνει να φρενάρεις πιο αργά χωρίς να μπλοκάρεις τους τροχούς και το γκάζι να το πατήσεις πιο νωρίς τόσο ώστε να μην κοιτάξεις τον δρόμο από τις πόρτες (αν η κίνηση είναι στου πίσω τροχούς ). Μεγάλο θετικό είναι ότι μπορείς να ρυθμίσεις σε όλα τα πεντάλ τη σκληρότητα, τη διαδρομή αλλά και τη θέση που σε βολεύει.
Η τελευταία μεγάλη αναβάθμιση που έκανα ήταν η τιμονιέρα και πιο συγκεκριμένα η βάση. Ήμουν κάτοχος της CSL Elite και πάντα είχα στο μυαλό μου κάποια στιγμή να πάω σε direct drive και συγκεκριμένα σε Simucube καθώς παντού έβλεπα ότι είναι καλύτερες από τις DD1 και DD2. Αλλά επειδή έχω τα πάντα σε Fanatec το κόστος θα ήταν μεγάλο. Όταν όμως ήρθε το email για τις πρώτες παραγγελίες τις CSL DD έκανα την παραγγελία χωρίς δεύτερη σκέψη (8nm). Προσωπικά πιστεύω ότι οι μικρότερες σε δύναμη DD είναι το μέλλον καθώς η τεχνολογία του ιμάντα περνάει σιγά σιγά στην ιστορία. Με την DD πλέον έχω στο τιμόνι μου περισσότερη πληροφορία από το οδόστρωμα αλλά και από τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το μεγάλο φάουλ της Fanatec όμως είναι ότι όταν αγοράζεις μια βάση δε σου δίνει τις βίδες για να την τοποθετήσεις στο cockpit. Κάτι που αν δεν κάνω λάθος ισχύει και για τις μεγαλύτερες DD της εταιρείας και είναι πραγματικά απογοήτευση να δίνεις τόσα λεφτά και μετά να ψάχνεις για βίδες!